poniedziałek, 17 lutego 2014

Idiotyczny czas przemian

Żadnego razu nie było takiego momentu w moim życiu i nie przypominam sobie takiej historii i dam sobie rękę uciąć ze ta historia to kłamstwo choć wszyscy mówią ze to prawda.



Wącham nos powietrzem  i coś czuję ze mam coś na nosie, ale nie widzę co bo mi plakaty w pokoju zasłaniają bo mam powieki na oczach opuszczone niestety w chwili robienia tego zdjecia sie podniosły ... Uznałem że obejrzę je przez mikroskop, ale zasłaniały mi dredy na łoniakach bo mam małą nogę ...Kiedy w końcu sie udało wzór plakatu zarazil mnie droga kropelkowa zapłodnił moją skórę i zostawił swoje kolorowe kropki na mej brodzie


A kiedy chciałem pomalować zmywaczem do paznokci kreski na czole to nie chciały mi wyjść...
 Wiec je wyprosiłem i przy okazji mówiłem żeby się odniosły na miejsce...
Ale zaraz sie za nimi stęskniłem i pobiegłem spadochronem na 2 piętro  prosić je by nie spadły na duł tylko nabrały elastyczności wiec zaczęły nosić glany żeby budzić postrach miasta, bo było ciemno....

Jednak je zaprosiłem je na kawę, ale one chciały zjeść ciasto orzechowe, niestety kiedy zacząłem je kroić łyżeczką puściło smród od jajka które nie lęgło się pod namiotami, cały zapach wpadł mi w oko i mi się to spodobało bo mnie zawstydziło, ale jednak konsekwencje tego czynu były satysfakcjonujące gdyż zniknęły mi wszystkie tatuaże, które uznawałem za plakaty które chciałem wcześniej zaszpachlować szminką mojej siostry która rozjaśniła mi włosy które natomiast mi staneły jak bym był kopnięty prądem...


Zadzwoniłem do niej faksem bo głos mi się skończył a na papier zostało mi jeszcze trochę kasy. Nie czekałem na nią wcale bo mi się nie chciało gdyż pomimo tego ze ją zaprosiłem bo potrzebowałem jej pomocy. Nie życzyłem jej sobie w moim domu . Ale ona spytała czy moze stanąc w moich drzwiach i nie czekajac na odpowiedz w nich staneła a ja zrobilem to samo gapiła się na moje brwi jak "SADAM na policje"


I wyskoczyłem na brzuch przez okno prosto na boisko ze strachu bo myslałem że zje mnie jak kanibal. Mocno sie uderzyłem w brzuch az zwymiotowałem pierś z kurczaka  a ona myslała ze to jej. przybiegł królik i podrapał mojego psa który zamienił sie ze mna twarzą az zacząłem szczekac na moja siostre tak ze zatykało mnie w gardle

 A ona odetkała mnie swą propozycją żeby pójść się czegoś napić. Facet jak każdy facet musi się napić... Niestety ja już byłem najedzony tak przynajmniej mi sie wydawało gdy spojrzałem na swój wielki brzuch od palenia papierosów ręcznie robionych.  Tyton maczałem w piwie i potem brzuch mi rósł.. Myślałem ze już nic do niego dzisiaj nie wcisnę wiec spodobała mi się propozycja i poszliśmy jeść Wątpię z pomidorów. Było mi już niedobrze z pragnienia wiec poprosiłem klienta by podał mi kartę menu bo uznałem, że stoliki były za ciasne, bym mógł go opuścić przed jedzeniem...

Ale odechciało mi się jeść bo strawiłem wszystko co zjadłem wcześniej wiec wyszedłem żeby nie schudnąć Chudzielce to by se nie poradzili w życiu. A ja radze se w życiu i innym też jak mają żyć. Wiec poradziłem siostrze żebyśmy wyszli ale kelnerzy wybiegli za nami grożąc nam szablami z plastiku i kijami z aluminium

Myślałem ze nas zabija albo ze będą chcieli od nas wyłudzić napiwek a ze nie było w pobliżu policji bardzo sie przestraszyłem bo nie miał nam kto pomóc. Grozili nam ze jesli nie wrócimy i nie zwrócimy jedzenia które kupiliśmy to najpierw nas tykną rajtuzami a potem zgłoszą na spotted, że nas pozdrawiają. A ze nie miałem dowodu ze zapłąciłem bo zapomniałem paragonu wiedziałem ze jestem zdany tylko na siebie. A nie miałem zamiaru być macany rajtuzami wiec wolałem zjesc tych gosci z kapusty. I zostałem kapuścianym pożeraczem. Niestety zatrułem sie i musiałem pójść do lekarza ginekologa który miał straszna twarz ona zawsze mnie rozsmieszała 

Uznał ze jestem chory psychicznie bo po wizycie sledził mnie jak pieprzony tajniak i przyłapał mnie na czyms sprosnym.
Jadąc autobusem rozmawiałem z kasownikiem bo uznalem ze to jest smieszne
Niestety za bardzo mnie poniosło i zaczołęm sie z nim lizac. Niestety kasownik był niepełnoletni gdyz jego data produkcji była wczorajsza. Przez co pasazerowie i śledzący mnie lekarz uznali mnie za pedofila. I samowolnie wbrew prawu wyciagneli mnie z autobusu i odcieli mi glowe
I juz do końca zostałem bezgłowym porywaczem który nie został zwyklym pomywaczem tylko bogatym ciułaczem który potrafił byc tylko szkolnym podrywaczem niestety został dziewczęcym obsrywaczem a polegało to na tym ze w szkole po załatwieniu swoich potrzeb zamiast podetrzec sie papierem podcierał sie palcem i gonił dziewczyny gasząc przy okazji swiatlo i zakręcajac kaloryfery. Bo myslał ze to im zaimponuje. Po czym pisał lekcja temat. Spierdziałem sie prosze o oklaski liczył na to ze wszyscy opuszczą klasę bo chciał zostac z nauczycielka sam na sam by poprawiła mu pałę. Ciag dalszy tylko na stronach dla doroslych 
+18...


3 komentarze:

  1. Witam! W imieniu swoim i całej Załogi ocenialni Shiibuya z przyjemnością informuję, że właśnie ukazała się ocena Twojego bloga. Pozdrawiam i życzę miłego dnia z nadzieją, że docenisz moją pracę i kulturalnie skomentujesz recenzję.

    http://shiibuya.blogspot.com/2014/03/849-httpopowiesciporytejtresciblogspotc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawię twój komentarz z linkiem by pozostali czytelnicy mogli sobie ją przeczytać i jeśli będą chcieli to wyrazic opinie czy podzielają twoje zdanie czy mają bardziej dobre odczucia na temat tego bloga, nie boje sie krytyki, nie mam sie czego wstydzić i wieżę w to ze prędzej czy później zastanę tu pozytywne komentarze które natchną mnie do dalszego pisania, i łagodnym słowem dadzą ci odczuć ze trochę przesadzasz z tymi polskimi znakami i przecinkami bo nie to jest najważniejsze, poza tym myslę ze nie masz poczucia humoru i jestes zbyt mądra morze za bardzo wykształcona by to ogarnąć. Resztę dopisze ci w komentarzu na waszym blogu...
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bezsensu gadacie... ten blog jest fajny I smieszny kurka... co macie do tego? Trzeba znac slownictwo poryte zeby to skumac :)

    OdpowiedzUsuń