sobota, 16 marca 2013

Lekcja temat- Praktyka jazdy szynociagiem poza ziemskim wraz z katarem


Pewnego razu promując swoje byłe forum rozdając ulotki wraz z kolegami porwał nas szynociag pozaziemski. Byłem wtedy bardzo nie uważny I zanim zdążyłem sie zorientować zostałem pochłonięty przez tramwaj.




Powiem wam szczerze , nie należało to do miłych doznań bowiem eksperymentowali na de mną   jak wiecie przeprowadzali nad nami eksprymenty, i wywolali nam niespodziewany katar, bardzo wtedy sie posmarkaliśmy  bo sprawdzali na nas nowa bombe biologiczna która nazywała sie ,,katalarnia,,  kiedy nagle do tramwaju wpadła babka niczym SPIDERMAN z chęcią poomocy i uratowania nas  jak sie potem okazało była to babka z sejmu: ,,Ewa K.... z PO,, która wlaciała z pełna reklamówka chusteczek higienicznych z jej wizerunkiem,  swoją nie wytłumaczalną mocą rozrzuciła w sekunde po całym tramwaju setki tysiace husteczek higienicznych ratujac nas z opresji  Kosmitów zamurowało bowiem była taka seksowna ze kosmitom tak powiekszyl się penis ze stał sie wiekszy od nich i ich przygniótł własnym ciężarem  Kiedy kosmici byli juz obezwładnieni własnymi penisami. Pani poseł podeszła do nas i zapytała nas czy na nią zagłosujemy  A kolega odpowiedział- ,,Bardzo mi przykro ale ma pani za mały dekolt,, Zrobiło sie jej bardzo przykro  A my z checia pocieszenia jej  Dalismy po ulotce (razem 3 ulotki) promujące nasze forum. Ona ujrzała ulotke i bardzo poprawil sie jej humor  powiedziala ze ulotka ma ukrytą moc i jesli ja wykorzysta we własciwy sposób to piersi sie jej powiekszą i bedziemy mogli na nią zaglosowac :lol: A my wytłumaczyliśmy jej ze jesli sie nie zarejestruje to bedzie ciazyc nad nią klątwą polegajaca na tym ze nikt na nia nie zagłosuje  a ona zastanawiajac sie wpadła na pomysł  i powiedziala- ,,wiecie co? -  Rozkrece afere zelpinowa,, Po czym wyfruneła z szynociągu   .... A my zmeczeni całym tym zajsciem poszlismy do domu czekajac na jakies ciekawe wydazenie które zmieni ten swiat i pozbedzie sie złych kosmitow
oraz nasze forum sie wpromuje.

Wkrótce potem dostałem dziwnego e-maila z adresu pranibie@o2.pl na swoją poczte:

"my nie rozumiec czemu wy ludzie klamac szczegulnie ty zelpin bo my nigdy nie porwac nikogo i my nie wiedziec jaki wy miec cel nie mowic prawdy..  . ale my nie miec pewnosci czy to nie zrobili nasi wrogowie ,,gezile,, bo oni nie miec przyjaznych zamiarow do was i czesto wysylac zwiadowcy na wasz teren bo wy ludzie miec dobra planeta na kolonie  a pojazd nie nasz bo my uzywac naped energi z niczego a nie wasza energia elektryczna ktura byc bardzo nie wydajna. My miec przyjazne zamiary, my chciec was jako przyjaciele  "

Zamurowało mnie, próbowałem odpisac ale nikt nie odpowiedział, pisało ze podany e-mail nie istnieje ??
Ciekawe z kąd on wiedział ze to napisałem.

Wkrótce potem na ulicy znowu spotkało mnie cos dziwnego...


Masakra:O  Czego ja juz nie spotkam w swoim zyciu na ulicy? Zawsze jak gdzies ide to musze spotkac cos niezwyklego  Ostatnio gdzie nie pójde to tylko kosmici zachecaja swoimi reklamami do tego zeby dac sie porwac  Wiecie w ogóle o co w tym chodzi?  Bo ja mam takie wrazenie ze kosmici przeprowadzaja swoja wlasna ankiete.  Mysla ze jak ludzie bede widzieli wszedzie ich reklamy to wplynie to na ich psychike i w razie spotkania jakiegos staku kosmicznego np. szynociagu pozaziemskiego to dadza sie porwac  Ja jak zobacze nastepnym razem ich statek to spieprzam gdzie pieprz rosnie

A potem jeszcze to:

Wkrótce potem znowu dostałem e-mal:
"wy ludzie byc smieszni my was nie rozumiec poniewaz my chciec byc anonimowi i nie reklamowac siebie wy nas wrabiac, niestety na razie my nie moc pokazac swoja twarz poniewaz my jeszcze nie wiedziec jak wy ludzie reagowac na widok inny gatunek "

Nie wytłumaczalne zjawisko??
Za pare dni pojechałem w odwiedziny do ojca który mieszka na 13 piętrze. Kiedy nastała noc poszłem na balkon sie przewietrzyc (popatrzec se w niebo). I zobaczyłem dziwnie latajacy pomarańczowy obiekt na niebie. (Przepraszam za jakosc zdjecia ale wiecie jak to jest z komórki fotografowac na dodatek w nocy)



A potem znowu ten e-mail:
"wy miec stara sprzet, wy latac wolno i nie doleciec na nasza planeta, za wolno sie madrzy robicie, wy isc sie naladowac to wasi wynalazcy beda mieli szybsza przemiana danych"

Juz nie wiem co mam o tym myśleć... Myslałem ze juz dadzą mi spokój. Jednak za pare tygodni idąc sobie spokojnie przez miasto w będzinie znalazłem to (zdjęcie rentgena):


Jednak nie jest to zwykłe zdjęcie. Sami zobaczcie. Zdjęcie robiłem w negatywie i dlatego tak wygląda. Obok widać moj palec jak trzymam zdjęcie. Dla porównania widać że te niby palce tego czegoś są większe i mają 2 kciuki po obu stronach. poza tym są strasznie długie. Po dłuższym przyjrzeniu się zobaczycie błone miedzy palcami. Co to jest

Apropo wątpliwosci kierowanych pod mój adres, - pośrodku zdjęcie wyblakło widać jak zaczyna się srodkowy palec ale jego góry już nie widać. Pozatym jeśli chodzi o wątpliwości ze to są połowki to lewy kciuk jest jaśniejszy i ma jakąś dziurkę natomiast prawy ciemniejszy z powodu wyblakłego zdjecia i innego padania swiatla. Pozatym po lewej jest jakiś napis pionowy a po prawej napis MSI(nie wiem co to znaczy) Wiec nie życze sobie komentarzy że to sa dwie takie same połowki. Pozatym widać inny uklad kości. nikt nie ma symetrycznych kości widać jak lewa i prawa strona rózni się wielkościa chrząstek choćby.

A potem znowu ten e-mail ale tym razem z innego adresu adresu: galibie@o2.pl


Tee yyy a moze to jest łapa Gajona? bo mi maka mówił (teee Gajon twoj stary leci) (wskazał palcem na sroke) po czym kapucynki piały jak chuj.

P.s po czym szlutu stwierdził ze to nie jego stary tylko bezpiecznik którym dostał od marka w pałe na przerwie a kupichowa go stępiła zamiast współczuć (cholerne dziewiszcze) Ann

po czym madziorz parodiował myliwca na przerwie smarując mu klamke pasztetem a on burknął patrząc sie na mnie CO TO JEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Słyszałem ze "Jedna baba drugiej babie wsadziła do dupy grabie"


Troche smiesza mnie te moje przygody a was?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz