wtorek, 26 marca 2013

20 głupich pytan cz.2


Smieszne głupie, trudne pytania. Spróbujcie odpowiedziec:) Ja bede próbował razem z wami :)




1.Wiktor, czy to ty?
2.Skąd wiesz że jestem dziewczyną?
3.Czy jak stanę na torach i chwycę się trakcji to pojadę jak tramwaj?
4.Jesteś kogutem?
5.Ej, co wy tam robicie sami w pokoju?
6.Czy można pływać w wodzie?
7.Czy mogę prosić większa połowę?
8.Czy mógł by pan cofnąć się do tyłu?
9.Co to jest: po wodzie pływa i kaczka się nazywa?
10.Z czym jest kapuśniak?
11.Macie może jagodzianki z truskawkami?
12.Jak to zamknięta?
13.Co sie stało?
14.Co?
15.Jak miał na imię i skąd pochodził Zbyszko z Bogdańca?
16.Ile to jest 2+wtorek?
17.Dlaczego siedzisz na krześle?
18.Ile nóg ma stonoga?
19.Umiem mówić?
20.Idziecie na herbatę napić się czegoś?


Nie musicie mądrze odpowiadac, mozna głupio :P

1 komentarz:

  1. 1. ALe który wiktor, ja czy mój kolega bo on tez ma na imie wiktor?
    2.Bo masz łądny charakter pisma
    3.Nie dosięgniesz trakcji, chyba ze podskoczysz na air maxach
    4. Nie ssakiem, chociaż kogut tez ssak bo ssie pasze
    5. Przed chwilą waliłem konia, potem pusciłęm bąka i mi sie odechciało
    6. Ja tam osobiscie wole chodzic po wodzie ale tej nizszej. Bo jak za wysoka to nie dosięgne tafli.
    7. Połowe czego? Rachunku za dziwki?
    8. Ja wole do przodu bo z tyłu mi sciana zasłania korytarz.
    9.Nie wiem, jak sie nazywa, nie znam jego matki ani aktu urodzenia.
    10. z kompotem, nie z talerzem, Nie z wodą bo mokry jest, a z reszta juz nie wiem..
    11. Nie juz zjadłem. Powiedz mojej mamie zeby ci upiekła ale musisz sie jakos zrewanżować tym bardziej ze ma wielkie cyce. ;D
    12. Ale co zamknieta? To wykop z buta jak klucza nie masz:O
    13. Miodu mi mało, kupisz mi?
    14. Gówno, jeden zero, nie bądz zgredem romeo.
    15. Nie znam, mozesz mnie poznac z nim. :) Ale reki nie podam bo mam krew z cipki mojej laski i nie chce mi sie umyc.
    16. Czwartek?
    17. Nie siedze, siedze na łuzku(zmaściłęs sie)
    18. Osiem?
    19. Wolisz pisac. Bo narazie nic nie muwisz. Przykladam ucho do komputera i nic :( A chętnie usłyszał bym twój słodki głos;P
    20. Ok ale ty płącisz w naturze bo pieniedzy nie przyjmuje

    OdpowiedzUsuń