wtorek, 26 marca 2013

20 głupich pytań cz.1

Smieszne głupie, trudne pytania. Spróbujcie odpowiedziec:) Ja bede próbował razem z wami :)

1.Czy jabłka naprawdę można jeść?
2.Gdzie kończy się mokre, a zaczyna wilgotne?
3.Czy pieniądze można wydawać w drogerii?
4.Dlaczego grube książki są z papieru?
5.Po co kobietom fryzura w czasie snu?
6.Czy Maciej to imię?
7.Czemu jak usiadłem na klawiaturze, to nie zaczęła jeździć?
8.Czy można jeść przy jedzeniu?
9.Śpisz? Ej, śpisz?!
10.Hej, Darek, jak masz na imię?
11.Jak się nazywał Mikołaj Kopernik?
12.Dlaczego to pod nami jest podłoga a nad nami sufit, a nie odwrotnie?
13.Ile kosztują te jabłka po 5 zł?
14.A Ciebie kto urodził: mama czy tata?
15.Żyjesz? Jak nie żyjesz to powiedz!
16.Czy twoja mama jest dziewicą?
17.Poklikash? (najgłupsze pytanie, jakie można sobie wyobrazić)
18.Gdzie się odbywa festiwal w Cannes?
19.Czy ten telewizor jeździ?
20.Koło czego ratunkowe stoi?




Nie musicie mądrze odpowiadac, mozna głupio :P

1 komentarz:

  1. 1. Ja tam wole wypic.
    2.Mokre konczy sie na mokrej skuże od wody a wilgotne sie zaczyna juz w srodku gładkiej cipuli.
    3. Ja tam wole w Tanierni bo po co mam duzo płącic jak moge zapłącic mniej :)
    4. Są z tektury :O
    5. Ale która fryzura? Bo ta na dole jest po to aby był pas startowy :)
    6. Ale które pierwsze czy drugie?
    7. Bo wolałą napisac: aueY8;xNE;ANXRA657
    8.Tak, ja kiedys jadłem ciastko przy objedzie.
    9. Nie, przeciez ci odpisuje, Moze to wina neta, za wolno dochodzi komentarz..
    10. Nie jestem Darek, chyba mnie z kims pomyliłes ;/
    11. Polakiem
    12. Zalezy jak na to patrzec. Nad nami tez jest podłoga ale dla sąsiadów wyzej a pod nami sufit dla sąsiadów nizej.
    13. Nie kupuje po 5zł. Na targu są po 2zł
    14. Zalezy w którym momencie i miejscu. Najpierw tata urodził mnie w brzuchu mamy a potem mama w tym jebanym swiecie.
    15. A jak zyje to nie moge powiedziec?
    16. Fuj wole o tym nie myslec.
    17.W co poklikam, w myszkę mojej dziewczyny chętnie :) To nie głupie pytanie tylko zboczone.
    18. Na dworze.
    19. Jezdzi ze sklepu autem do domu a teraz mu sie znudziło i woli polezec.
    20. STOI NA WIDOK CYCKÓW!! Ale to chyba nie o to chodziło:(

    OdpowiedzUsuń