sobota, 16 marca 2013

Wędkarstwo nowa technologia łowienia


Jesli chcesz złowić duzo ryb lub tez innego rodzaju stworzeń to...


Moim zdaniem nie liczy sie gdzie łowisz, ale liczy sie to jak łowisz, to tak jak z wyscigami co z tego ze pojedziesz w wyscigu jak chcesz cos osiagnoc i byc pierwszy musisz miec dobry sprzet na czasie i oczywiscie umiejetnosci, tak samo jest z rybami  A sprawa wygląda tak:  Łowienie ryb na wędkę to juz przestarzała technologia  Ja wynalazlem i przetestowałem zupełnie nową technologię łowienia ryb  Jak to powiedział Brat Tobiasz łowie ryby bez wetki jak Robinson Crusoe. A mianowicie robie to tak  Potrzebne zeczy do stworzenia nowej technologi:
-nadmuchana duża detka
-stołowa noga wyrzeźbiona w kształt chuja
Łowie ryby bez wetki ale za to za pomoca dętki

Wypływasz na srodek pogorii siedzac dupa na nadmuchanej detce i wiosłując stołową nogą,a kiedy jestes na srodku. Odkrecasz wentyl i robisz rybą masaż wodny. Ryby lubia bąbelki dlatego duzo ich przypłynie,  Kiedy sie juz zbliżą mowisz: A chuj wam w dupe jak stołowa noga.  I wsadzasz jej stołową noge  Po czym zeby miec pewnosc ze noga stołowa sie nie ubrudzi - pytasz: A umyli my dupe??  Po czym ryba ma odpowiedziec tak bo inaczej bedziesz musiał innej wsadzic  Zapewniam ze dla ryb jest to o wiele przyjemniejsze niz łowienie na haczyk  Jedna ryba mi sie nawet zwierzała:   "wiesz nie jest to w cale najgorsze uczucie ale powiem ci jedno- kiedy robie to z innymi rybami to jednoczesnie pierkrople i te krople bardziej mnie podniecaja niz inne ryby"  A ja na to:  "Podnieca cie pieprzenie kropel?"  A ona mowi: "tak, i nie zdziw sie bo ospermilem cała wodę i dlatego jest taka gesta"  A ja nie przeraziłęm się.  Bo wiedziałem ze gdyby nie gesta woda to juz bym nie wrócił na brzeg bo nie mialem dętki a tak to jakos by sie doplyneło  Ryba smakowała mi troche dziwnie jak wszystkie ryby z gestej pogori ale przynajmniej złowiłem je o wiele szybciej niz za pomocą wedki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz